+30 6987 105070 | +30 2441 774460 | 4bag.gr@gmail.com
stay safe
Δωρεάν Αποστολή - Δωρεάν Αντικαταβολή

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Οι αποστολές εντός Ελλάδος πραγματοποιούνται με εταιρεία ταχυμεταφοράς. Όλες οι αποστολές για την Ελλάδα και την Κύπρο πραγματοποιούνται με την εταιρεία ταχυμεταφοράς της Γενικής Ταχυδρομικής και για την Ευρώπη με UPS.

Τα έξοδα αποστολής και αντικαταβολής εντός Ελλάδας είναι ΔΩΡΕΑΝ ανεξαρτήτως ποσού. Για την Κύπρο υπάρχει επιβάρυνση 10€ και η παράδοση γίνεται εντός 10 ημερών και η αγορά πραγματοποιείται μόνο με την χρήση πιστωτικής κάρτας.

Το ποσό της επιπλέον χρέωσης μεταφορικών αναγράφεται μαζί με την τιμή του προϊόντος και συνυπολογίζεται στο συνολικό κόστος.

Διαθεσιμότητα – Χρόνος παράδοσης παραγγελίας

Καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια ώστε όλες οι παραγγελίες που λαμβάνουμε να εκτελούνται αυθημερόν και εντός του χρόνου παράδοσης που είναι 1-4 εργάσιμες ημέρες ανάλογα με την περιοχή.

Το σύστημα αποθέματος των προϊόντων ενημερώνεται σε καθημερινή βάση, ωστόσο υπάρχει το ενδεχόμενο να έχει εξαντληθεί κάτι απότομα. Φυσικά σε αυτή την περίπτωση θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας για την διαμόρφωση ή την ακύρωση της παραγγελίας σας.

Όλες οι παραγγελίες που καταχωρούνται τις εργάσιμες ημέρες και μέχρι τις 13:30 και εφόσον τα προϊόντα είναι διαθέσιμα αποστέλλονται αυθημερόν. Οι παραγγελίες που θα δοθούν από Παρασκευή μεσημέρι έως και Κυριακή βράδυ εκτελούνται από Δευτέρα πρωί. Ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας σας είναι από 1-4 εργάσιμες ημέρες ανάλογα με τη περιοχή παράδοσης.

Ανωτέρα Βία

Αν σε οποιαδήποτε περίπτωση για λόγους ανωτέρας βίας (όπως κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες) δεν είναι δυνατή η ολοκλήρωση παράδοσης της παραγγελίας σας εντός του προκαθορισμένου χρονικού διαστήματος, για το οποίο έχουμε δεσμευτεί, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε και να μας πείτε αν τελικά επιθυμείτε την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Δέματα που δεν παραδόθηκαν

Ορισμένες φορές μας επιστρέφονται δέματα καθώς δεν υπάρχει έγκυρος παραλήπτης. Βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία που δώσατε, διεύθυνση και τηλέφωνο είναι σωστά καθώς επίσης βεβαιωθείτε ότι το email που δώσατε στην φόρμα της παραγγελίας σας είναι σωστό! Έτσι θα λαμβάνετε αυτόματα από το σύστημα την απόδειξη ότι έχετε ολοκληρώσει με επιτυχία την παραγγελία σας.

Οι πιθανοί λόγοι για τους οποίους ένα δέμα μπορεί να μην παραδοθεί είναι οι ακόλουθοι:

  • Λάθος διεύθυνση. Παρακαλούμε να είστε βέβαιοι και να ελέγξετε δύο φορές ότι η πλήρης διεύθυνση που καταχωρείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι σωστή.
  • Άλλα προβλήματα της διεύθυνσης. Μερικές φορές η ετικέτα μπορεί να αλλοιωθεί κατά τη διαδικασία της μεταφοράς και να μην είναι αναγνώσιμη από το μεταφορέα. Άλλες φορές ο μεταφορέας μπορεί να αφήσει το δέμα σε λάθος διεύθυνση.

7 comments

  1. Καλησπερα σας!
    Θα ηθελα να με ενημερωσετε τι γινεται σε περιπτωση που το προιον που αγορασω θελω να το κανω δωρο..υπαρχει δυνατοτητα αλλαγης ή επιστροφης χρηματων αν ο παραληπτης δεν μεινει ικανοποιημενος?
    Σας ευχαριστω!

  2. ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΙΒΡΑΜΗΣ

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ
    ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΥΤΗ
    ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ ΒΑΡΥΝΕΙ ΤΟ ΠΕΛΑΤΗ,ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ
    ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ

  3. The bag YODA 130eu is it lined with fabrics inside? If yes what colour thank you,

  4. Καρακωστα Δωρα

    ενδιαφερομαι για την τσαντα 28874-14 για δωρο αποφοιτησης Αν την παραγγειλω δευτερα πρωι θα την εχω ως τριτη απογευμα? και αν μπορει να γινει αλλαγη για αλλο σχεδιο??

  5. ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΙΒΡΑΜΗΣ

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ
    ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΓΓΥΗΘΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ ΘΑ ΑΠΟΣΤΑΛΛΕΙ ΣΗΜΕΡΑ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΜΕ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΝΑΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΚΡΙΒΗ ΧΡΟΝΟ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΚΑΘΩΣ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ COURIER ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΑΣ.ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ

  6. Αθανασοπουλου Διμανατουλα

    Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω αν το προϊόν που παραλάβω δε με ικανοποιεί,δεν μου ταιριαζει η έχει κάποιο ελάττωμα προβλεπεται επιστροφή χρημάτων;Αν ναι,ισχύει για όλα τα προϊόντα η υπάρχει κάποια κατηγορία προϊόντων που εξαιρείται;
    Σας ευχαριστώ!

  7. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ
    ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟ ΠΡΟΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΤΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ.
    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΑΣ αρ.55199
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *