+30 6987 105070 | +30 2441 774460 | 4bag.gr@gmail.com
stay safe
Δωρεάν Αποστολή - Δωρεάν Αντικαταβολή

ΧΡΗΣΙΜΑ SITE ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ

ΧΡΗΣΙΜΑ SITE ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ

ΑΠΟΦΡΑΞΕΙΣ ΑΘΗΝΑ

ΑΠΟΦΡΑΞΕΙΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΤΙΜΕΣ

ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΚΟΥΖΙΝΑΣ ΑΘΗΝΑ

αποφράξεις Περιστέρι

Αποφράξεις

ΑΠΟΦΡΑΞΕΙΣ

ΚΟΤΣΑΔΟΡΟΙ SUZUKI

ΘΗΚΕΣ ΚΙΝΗΤΩΝ

KINKY SECRET

ΠΟΡΤΕΣ ΠΥΡΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

YOGHURT PRODUCTION MACHINERY

ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑ

SANTORINI EASY RENT

ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΔΙΑΖΥΓΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Η παρουσίαση με την καλύτερη δυνατή ιστοσελίδα μπορεί να σας βοηθήσει να οδηγήσετε σε καλύτερες πωλήσεις. Για να βοηθήσουμε, ζητήσαμε από τους εμπειρογνώμονες της βιομηχανίας να μοιραστούν τις συμβουλές τους σχετικά με τις τοποθεσίες Web και τι είναι αυτό που τις κάνει να ξεχωρίζουν.

Αυτό που κάνει μια ιστοσελίδα να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες είναι ο σχεδιασμός, οι σχετικές πληροφορίες που περιέχει και φυσικά η φιλικότητα προς τον εκάστοτε χρήστη.

5 λόγοι που θα κάνουν την ιστοσελίδα σας χρήσιμη

1. Βελτιστοποιήστε τον ιστότοπό σας για τις μηχανές αναζήτησης από την αρχή

Η εστίαση στο SEO στο αρχικό στάδιο μπορεί να σώσει την ιστοσελίδα σας από πνιγμό. Είτε πρόκειται για ένα νέο δικτυακό τόπο είτε για την εκ νέου σχεδιασμό του ιστοτόπου σας, η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης θα πρέπει να είναι η κορυφαία εστίασή σας.

Σίγουρα μπορείτε να εξοικονομήσετε πολλά χρήματα εάν ο ιστότοπός σας ακολουθεί τις σωστές προτάσεις SEO τη στιγμή της ανάπτυξης. “Ένας ιστότοπος χωρίς σωστό σχεδιασμό SEO είναι σαν ένα σπίτι στο δάσος χωρίς δρόμους που οδηγούν προς αυτό”.

Οι βασικές πρακτικές SEO που πρέπει να εφαρμοστούν περιλαμβάνουν την κατοχύρωση των λέξεων-κλειδιών σας στη διεύθυνση URL σας, τις συνδεδεμένες σελίδες όταν απαιτείται και ένα χάρτη ιστότοπου.

2. Συμπεριλάβετε ένα Blog και μοιραστείτε πολύτιμο περιεχόμενο με το κοινό σας

Κάθε ιστοσελίδα μιας επιχείρησης χρειάζεται ένα blog. Ως επί το πλείστον, οι πληροφορίες της εταιρείας και των προϊόντων ή των υπηρεσιών θα παραμείνουν οι ίδιες. Η Google θέλει να βλέπει τακτικά ένα νέο περιεχόμενο και τους αρέσει να βλέπουν τα πράγματα πιο σημαντικά από τις σελίδες προορισμού.

Το blogging θα πρέπει να αποτελεί μέρος της θεραπείας SEO κάθε εταιρείας, και το περιεχόμενο θα πρέπει να είναι πολύτιμο για τους αναγνώστες. Σίγουρα, απαιτεί την έρευνα λέξης κλειδιού και έναν έμπειρο συγγραφέα που ξέρει πώς να συνδέσει σωστά, αλλά αξίζει την προσπάθεια. Αυτές οι αναρτήσεις ιστολογίου σας δίνουν επίσης κάτι που μπορείτε να μοιραστείτε με τα κοινωνικά μέσα.

3. Κάντε την ιστοσελίδα σας φιλική προς το κινητό

Θα μπορούσατε να το αποφύγετε, αλλά δεν χρειάζεται πλέον – κάθε επιχείρηση χρειάζεται να έχει έναν ιστότοπο φιλικό προς το κινητό ή να αγκαλιάσει την τεχνολογία έκδοσης AMP (Accelerated Mobile Pages Project). Όταν ξεκινήσαμε το διαδίκτυο και το μάρκετινγκ στο διαδίκτυο, ας πούμε σχεδόν 20 χρόνια πριν, τα smartphones, η φωνητική αναζήτηση, η αναζήτηση πρόβλεψης και άλλα ήταν κυριολεκτικά απλά ιδέες.

Σύμφωνα με το SearchEngineLand, περίπου το 60% των online αναζητήσεων γίνεται μέσω κινητής συσκευής. Τόσες πολλές επιχειρήσεις δεν έχουν φιλικές προς το κινητό διατάξεις, πράγμα που σημαίνει ότι όταν η πολύ σημαντική προοπτική τους αξιολογεί τις προσφορές τους από το τηλέφωνό τους, ενδέχεται να μην λάβουν καθόλου την επωνυμία, την ανταλλαγή μηνυμάτων, την παρότρυνση για δράση κ.λπ.

Αυτό οδηγεί σε απίστευτα ποσοστά εγκατάλειψης (αφήνοντας αμέσως την τοποθεσία σε δυσαρέσκεια) και απογοήτευση. Δεν είναι τόσο δαπανηρή και θα κάνει τη ζωή και την επιχείρησή σας πιο επιτυχημένη. Για να μην αναφέρουμε, η Google επιβάλλει κυρώσεις τώρα σε φιλικούς προς κινητές τοποθεσίες, οπότε γνωρίζετε ότι είναι ένα σημαντικό καθήκον να υπάρχει μια ισορροπία.

4. Συμπεριλάβετε μια σελίδα Contact Us

Εάν πουλάτε κάτι σε απευθείας σύνδεση, πρέπει να δημιουργήσετε εμπιστοσύνη. Δημιουργήστε ένα μοντέρνο σχεδιασμό, πολύτιμες πληροφορίες του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας και μέσα από ένα εύκολο και σαφές τμήμα επικοινωνίας.

Ακόμα κι αν είστε βέβαιοι ότι έχετε βάλει τα πάντα σε απευθείας σύνδεση, γράψτε κάτι απλό και καθημερινό… θα εκπλαγείτε από τον αριθμό των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα λάβετε.

Στις περισσότερες περιπτώσεις, αυτά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προέρχονται από ανθρώπους που ενδιαφέρονται πραγματικά για το προϊόν σας. Θα μπορούσατε να λάβετε πολύ ενδιαφέροντα και δωρεάν σχόλια για να βελτιώσετε το προϊόν ή τον ιστότοπό σας. Έτσι, ξεκαθαρίστε, μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, πώς μπορούν να επικοινωνήσουν με την εταιρεία σας και φροντίστε να απαντάτε με τον πιο γρήγορο, πειστικό και επαγγελματικό τρόπο.

5. Περιλάβετε μια λέξη κλειδί εστίασης στην κύρια σελίδα του ιστοτόπου σας

Προκειμένου να προσδιορίσετε ποιες λέξεις-κλειδιά θα πρέπει να εστιάσετε σε κάθε σελίδα, θα θέλετε να ξεκινήσετε δημιουργώντας ένα χάρτη ιστότοπου λέξης-κλειδιού και να δημιουργήσετε μια πρώτη λίστα λέξεων-κλειδιών που περιγράφουν την επιχείρηση, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

Είναι καλό να χρησιμοποιήσετε ένα καλό παλιομοδίτικο υπολογιστικό φύλλο που θα απαριθμεί όλες τις σελίδες του ιστότοπου. Εάν ο ιστότοπός σας είναι εγκατεστημένος, μπορείτε να εκτελέσετε έναν έλεγχο στον τρόπο ταξινόμησης κάθε σελίδας.

Ωστόσο, αν χτίζετε ένα νέο ιστότοπο, θα θέλετε να κάνετε κάποια έρευνα για να καθορίσετε ποιες λέξεις-κλειδιά θα ήταν καλύτερο για κάθε σελίδα, γνωρίζοντας ότι μπορεί να αλλάξουν στην πορεία.

Εάν μπορείτε να τοποθετήσετε τη λέξη κλειδί εστίασης στον τίτλο της σελίδας, τότε σίγουρα θα βοηθήσετε περισσότερο τις μηχανές αναζήτησης να σας βρουν.

 

Παραπάνω μπορείτε να δείτε αρκετά χρήσιμα site στον χώρο του ελληνικού ίντερνετ, για να διευκολύνετε την πλοήγηση σας.